tiistai 29. toukokuuta 2012

: )



En oo kirjottanu tosi pitkään aikaa, koska ei ollu nettii ja ei blogii jaksa sitten muilla kirjotella. Koulu on alkanu menee jo paremmi eikä tuu enää nelosia, niinku sillo syksyllä viel tuli :) Koht on päättärit enkä oo ostanu mekkoo en kenkii en mitää. Keskiviikkona mennään sitte äitin kaa ostaa mulle joku mekko sinne. Ja sitten kans keskiviikkona mennään luokan kans olarii keilaamaa, ku muut menee korkeesaaree (Y). Jep, tosi reiluu :D Kirjottelen nyt vähä useemmin.
5ee u 5oon, noora.