maanantai 8. lokakuuta 2012

I hope, I see you later...

Okei eli teen nyt sellasen koira-postauksen. Meillä oli tossa keväällä vielä semmonen lyhytkarvainen collie, Ella. Valitettavasti se jouduttiin lopettamaan, koska sillä oli tosi paha ja laajalle alueelle levinnyt vatsa-syöpä. Nykyään asiat ovat jo paremmin eikä sitä enään mietitä. Ella on meidän sydämmissä...ja niissä miljoonassa kuvissa mitkä otin siitä. :D Nykyään meillä on uusi koira, Nasu. JackRussel pentu, riehuu päivät pitkät eikä pysähdy koskaan. Alan luultavasti kouluttamaan siitä agilitykoiraa. Koulutus pitää aloittaa tosi nuorena, muuten koira ei opi kaikkea tarvittavaa.
5ee u 5oon Noora
                                                                              Nasu

Some day u will see...

Huui, täst on tosi pitkä aika, kun viimeks kirjottelin. Unohin, et mul on ees tää blogi. Tänää kuitenki reipastuin ja tein toisen blogin, mut ruotsiks..se on sellanen valokuvausblogi minne laittelen kuvia ja aina välillä postauksia. "noorasfotografigalleri.blogspot.fi".

5ee u 5oon Noora

tiistai 29. toukokuuta 2012

: )



En oo kirjottanu tosi pitkään aikaa, koska ei ollu nettii ja ei blogii jaksa sitten muilla kirjotella. Koulu on alkanu menee jo paremmi eikä tuu enää nelosia, niinku sillo syksyllä viel tuli :) Koht on päättärit enkä oo ostanu mekkoo en kenkii en mitää. Keskiviikkona mennään sitte äitin kaa ostaa mulle joku mekko sinne. Ja sitten kans keskiviikkona mennään luokan kans olarii keilaamaa, ku muut menee korkeesaaree (Y). Jep, tosi reiluu :D Kirjottelen nyt vähä useemmin.
5ee u 5oon, noora.