maanantai 8. lokakuuta 2012

I hope, I see you later...

Okei eli teen nyt sellasen koira-postauksen. Meillä oli tossa keväällä vielä semmonen lyhytkarvainen collie, Ella. Valitettavasti se jouduttiin lopettamaan, koska sillä oli tosi paha ja laajalle alueelle levinnyt vatsa-syöpä. Nykyään asiat ovat jo paremmin eikä sitä enään mietitä. Ella on meidän sydämmissä...ja niissä miljoonassa kuvissa mitkä otin siitä. :D Nykyään meillä on uusi koira, Nasu. JackRussel pentu, riehuu päivät pitkät eikä pysähdy koskaan. Alan luultavasti kouluttamaan siitä agilitykoiraa. Koulutus pitää aloittaa tosi nuorena, muuten koira ei opi kaikkea tarvittavaa.
5ee u 5oon Noora
                                                                              Nasu

Some day u will see...

Huui, täst on tosi pitkä aika, kun viimeks kirjottelin. Unohin, et mul on ees tää blogi. Tänää kuitenki reipastuin ja tein toisen blogin, mut ruotsiks..se on sellanen valokuvausblogi minne laittelen kuvia ja aina välillä postauksia. "noorasfotografigalleri.blogspot.fi".

5ee u 5oon Noora