Okei eli teen nyt sellasen koira-postauksen. Meillä oli tossa keväällä vielä semmonen lyhytkarvainen collie, Ella. Valitettavasti se jouduttiin lopettamaan, koska sillä oli tosi paha ja laajalle alueelle levinnyt vatsa-syöpä. Nykyään asiat ovat jo paremmin eikä sitä enään mietitä. Ella on meidän sydämmissä...ja niissä miljoonassa kuvissa mitkä otin siitä. :D Nykyään meillä on uusi koira, Nasu. JackRussel pentu, riehuu päivät pitkät eikä pysähdy koskaan. Alan luultavasti kouluttamaan siitä agilitykoiraa. Koulutus pitää aloittaa tosi nuorena, muuten koira ei opi kaikkea tarvittavaa.
5ee u 5oon Noora
Nasu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti