torstai 15. syyskuuta 2011

mistäs aloittaisin

Joo eli tein vihdoin blogin, olin pitkää miettiny, mut en ollu vaa tehny mitää. Saatan olla aluks tylsä kirjottelija, mut mun ajatus ei ollu tehä sellast blogia mis kertosin mitkä vaatteet mul oli päällä tänään yms. Joo sellast ei mua kiinnosta kirjottaa. Blogiin tulen laittamaan myöhemmin paljon kuvia, osaa oon muokannu osaa en.

Harrastan valokuvausta, pyrin peruskoulun jälkeen valokuvaus opistoon, tai muuten vaan johonkin sinnepäin suuntautuvaan. Kamerana on Nikon D3100 järjestelmäkamera. Hyvä on, pitäs putkia hommata lisää, ja uus salama, fisu ja muuta. ;) Kuvailun aiheena on mitä ihmeellisimpiä ja sitten näitä normaaleja.

 






5ee u 5oon



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti